foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

SMART-бібліотека – це відкритий простір, зонований для читання, проведення конференцій, майстер-класів, презентацій, практичних занять з використанням технології віртуальної реальності. На полицях розташована література, доступ до якої вільний. Облаштовані робочі місця з комп’ютерами для індивідуальної роботи, а також із власними гаджетами, що можна підзарядити.
Простір SMART-бібліотеки умовно поділений на 4 зони:
- зона віртуальної реальності з окулярами VR Oculus Go, Meta Quest-3 та шоломами VR HTC Vive і FOCUS-3;
- зона, що призначена для проведення презентацій, семінарів, лекцій тощо. Плазмова панель, зручне обладнання та меблі слугують для перегляду на екрані групових та індивідуальних проєктів;
- інтерактивна зона, де представлено інтерактивну стіну smart-wall. Можливості відображення графічного контенту на інтерактивній стіні нічим не обмежені. Дане рішення незамінне на презентаціях, тренінгах та семінарах;
- «Клуб» настільних інтелектуальних ігор. Тут розташований великий кутовий диван, квадратні столики, що при потребі з`єднуються в один великий стіл. Всі ігри введені до електронного каталогу, мають штрих-код. Користувачі можуть їх отримати на абонементі наукової літератури. Ігротека дуже популярна серед молоді і призначена для спілкування та неформального дозвілля.

 

DSC 8211 SMART2023

4

IMG 7525

 

 

Copyrigcht © 2025   © Державний торговельно-економічний університет / Київський національний торговельно-економічний університет