1. Де підписати обхідний листок або поставити печатку на обхідний листок?
Щоб поставити печатку на обхідний листок:
- потрібно повернути всі книжки,
- на обхідному листку написати прізвище, ім`я, по батькові, факультет, курс.
Зверніться на абонемент навчальної літератури – 2-й поверх, к. Б-216 (хол).
2. Я забув PIN-CODE, що робити?
Зверніться на 3-й поверх до системного адміністратора бібліотеки (к. Б-308)
3. Де здавати книжки?
Книжки необхідно повернути на абонементи, де Ви їх брали. Наприклад:
-художню літературу – на абонемент художньої літератури (1-й поверх, к. Б-114).
-навчальну літературу (книги, підручники) – на абонемент навчальної
літератури (2 -й поверх, к. Б-216 або 1 поверх, к. Б-116).
4. Де купити книгу, опорний конспект, методичку?
Якщо треба купити книгу, навчальний посібник, навчально-методичні матеріали, опорний конспект, зверніться в книжковий кіоск (магазин) в к. А-142.
5. Де взяти наукові статті студентів, викладачів, а також дисертації та автореферати до дисертацій?
Наукові праці викладачів можна переглянути, звернувшись до читального залу. Зверніться на 4-й поверх бібліотечного корпусу.
Дисертації надаються за заявою на ім’я ректора, за підписом директора бібліотеки із правом користування протягом одного року.
6. Де взяти журнали, газети?
Періодичні видання (газети, журнали) можна переглянути, звернувшись на 4-й поверх бібліотечного корпусу в читальний зал
(к. Б-402) або зверніться на 3-й поверх в зал Bibliometrics, щоб переглянути періодичні видання в електронному вигляді.
7. Де надають УДК на наукову роботу?
На наукову роботу студента та викладача визначають індекс УДК у довідково-бібліографічному відділі (к. Б-218).
8. Де попрацювати з комп’ютером?
Бібліотека надає можливість працювати за комп’ютером на
3-му поверсі: в залі Bibliometrics, в SMART-бібліотеці і в VR- студії.
9. Чи є у вас WI-FI?
Всі зали бібліотеки підключені до Internet, мають якісне покриття Wi-Fі.
10. Чи можна попрацювати з ноутбуком?
Ви маєте можливість попрацювати із своїми пристроями (ноутбуком, смартфоном тощо):
-у холі 2-го поверху;
-на 3-му поверсі (SMART-бібліотека, Bibliometraks, VR- студія);
-на 4-му поверсі, де обладнані зручні робочі місця для індивідуальної та колективної роботи та є WI-FI.
11. Де можна підготуватися до лекції та практичних занять?
У холах та залах бібліотеки на чотирьох поверхах є все необхідне для роботи і навчання. Зручні меблі, комп’ютерна техніка, книжки та журнали (в тому числі, в відкритому доступі). Якщо хочете взяти літературу додому, зверніться до абонементів. На 4-му поверсі встановлено модулі для самостійної роботи та ергономічні комп’ютерні крісла.
12. Де ксерокс?
Зробити копії документів або конспектів можна на 2-му поверсі бібліотеки у холі або на 1 поверсі біля кафе.
13. Де взяти монографію?
Якщо Вам потрібно взяти монографію викладача, зверніться до електронного каталогу для визначення наявності документа і його місця знаходження. Попрацювати з електронним каталогом можна на 3-му поверсі у залі Bibliometrics, SMART-library, VR- студії або зайшовши на сайт бібліотеки.
14. Я загубив книгу. Що мені робити?
Якщо загубили книгу, Ви маєте можливість повернути до бібліотеки:
• книгу, ідентичну загубленій;
• книгу або книги, які визначені бібліотекою рівноцінними за змістом (згідно навчальним дисциплінам, крім художньої літератури, які вивчаються в університеті) та вартістю (ціна книги не повинна бути меншою за втрачену книгу, і тому Вам необхідно відшкодувати її ринкову вартість, виходячи з роздрібних цін, які діють у торговій мережі на теперішній час);
Художню літературу можна замінити іншою сучасною художньою літературою українських та зарубіжних авторів.
Ви можете надати книги, які придбали самостійно, вивчаючі навчальні дисципліни, або за рекомендацією бібліотекаря.
За більш детальною інформацією зверніться до відділу бібліотеки, де Ви брали книгу.
15. У книги немає сторінок. Чи можна замінити на непошкоджену книгу?
Якщо Ви виявили пошкоджену літературу, зверніться в відділ видачі літератури, де у 10-ти денний термін можна повернути книгу та взяти іншу-непошкоджену, або бібліотекар на книзі зробить відповідні службові позначки. В разі поверненні книги пізніше 10-денного терміну з дня її отримання користувач несе відповідальність за пошкоджену книгу, а саме:
- робить заміну, якщо пошкодження не підлягає відновленню;
- надає книгу ідентичну пошкодженій;
- замінює літературою, яку визначить бібліотека рівноцінною за змістом, виданням, вартістю.
- зробить ксерокопію пошкоджених або відсутніх сторінок (за свій рахунок).